В 2012 році політики виймуть зі своїх кишень на рекламу в тому чи іншому вигляді від 1,8 до 2,3 мільярдів доларів.
Про це йдеться в статті для "Української правди" президента групи SA Political Communications, керівника Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка.
"Кандидат на мажоритарному окрузі – це від 700 тисяч доларів на
півроку, але бажано більше – близько 1,5 мільйона. Помітна участь партії
у виборчій кампанії – від 35 мільйонів доларів, але бажано, звичайно,
більше. Для деяких грандів вітчизняної політики це "бажано" легко
перетворюється в 200 мільйонів доларів на коло", - зазначає Біденко.
"Якісна кампанія для кандидата в мери столиці – до 25 мільйонів у.о.
Загалом політики виймуть зі своїх кишень в тому чи іншому вигляді в 2012
році від 1,8 до 2,3 мільярдів доларів на розкрутку себе, своїх
проектів, своїх водіїв, масажистів та інших видатних людей", - зазначає
він.
На його думку, 60% цих грошей буде витрачено впусту. Як і в попередні роки.
"За кордоном політична реклама, як і комерційна, реалізується за
чіткими і прозорими принципами – перемога будь-якою ціною нікого не
цікавить, ефективність витрат є базовим мотивом кампанії. Можливо, так
склалося тому, що після виборів "відбити" вкладені інвестиції практично
нереально. А можливо, причина лежить в небажанні бути посміховиськом: з
грошима перемогти навіть ідіот може. Спробуйте без грошей", - пише
Біденко.
"В Україні ситуація протилежна, і реклама, яка є на виду, грає тут свою руйнівну роль.
Переважній більшості вітчизняних політиків пряма реклама здається
найважливішим і водночас найпростішим елементом виборчої кампанії.
Порівнюючи з польовими роботами, пошуком людей для роботи в комісіях,
організацією прес-служби, боротьбою з конкурентами і ефективною роздачею
гречки – розміщення реклами є банальним і простим", - зазначив він. УП
|