В 2012 році політики виймуть зі своїх кишень на рекламу в тому чи іншому вигляді від 1,8 до 2,3 мільярдів доларів.
Про це йдеться в статті для "Української правди" президента групи SA Political Communications, керівника Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка.
"Кандидат на мажоритарному окрузі – це від 700 тисяч доларів на
півроку, але бажано більше – близько 1,5 мільйона. Помітна участь партії
у виборчій кампанії – від 35 мільйонів доларів, але бажано, звичайно,
більше. Для деяких грандів вітчизняної політики це "бажано" легко
перетворюється в 200 мільйонів доларів на коло", - зазначає Біденко.
"Якісна кампанія для кандидата в мери столиці – до 25 мільйонів у.о.
Загалом політики виймуть зі своїх кишень в тому чи іншому вигляді в 2012
році від 1,8 до 2,3 мільярдів доларів на розкрутку себе, своїх
проектів, своїх водіїв, масажистів та інших видатних людей", - зазначає
він.
На його думку, 60% цих грошей буде витрачено впусту. Як
...
Читать дальше »